Cautare rapida

Cautare avansata




Catalog produse
Informatii
Optiuni panoul de control
Politica utilizare cookie
Politica protejare date
Detalii de contact
Cum cumpar?
Termeni si conditii
Sugestii si Reclamatii
Modalitati de plata
Despre noi
Standard Format Hartie
SSL
 
Termeni si conditii

Termeni si conditii

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC Total PC Distribution SRL, prin intermediul site-uluiwww.pc4u.rocatre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

Termeni definitorii:

Cumparator - orice persoana fizica ori juridica ce emite o comanda prin intermediul site-ului www.pc4u.ro sau telefonic la numerele afisate pe site.
Vanzator - SC Total PC Distribution SRL, avand sediul social in Bucuresti, Sos. Nicolae Titulescu, nr. 92, sector 1, nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/12717/2003, CIF RO15761140.
Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract - o comanda confirmata de catre Vanzator.
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul
www.pc4u.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi desfasoara activitatea.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda ce contine produse si serviciile dorite (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b. Mentiuni speciale (acolo unde este cazul)
c. Bifarea casutei "Am luat cunostinta si sunt de acord cu Termeni si conditii"

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind: factura fiscala completata de Vanzator si Certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.


Cum cumpar?

Procedura de cumparare online presupune urmatorii pasi de realizat:

1. Plasarea produselor in cos

Folosind cautare rapida, cautare avansata sau consultand lista de marci produse veti adauga in cosul de cumparaturi produsele dorite.

2. Inregistrare cont nou sau autentificare

Pentru a benefica de toate serviciile websiteului este necesar sa va inregistrati in baza noastra de date. Daca sunteti deja inregistrat trebuie doar sa va autentificati.

3. Accesarea cosului de cumparaturi

In cadrul acestei etape veti putea verifica si modifica continutul cosului de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii dumneavoastra.

4. Finalizarea comenzii si trimiterea acesteia

in casuta 'Mentiuni speciale' aveti posibilitatea sa ne informati cu privire la adresa de livrare daca e diferita de cea de facturare, sa ne solicitati factura proforma in cazul in care doriti plata prin banca sau orice informatie credeti ca ar fi necesara.

Dupa finalizarea comenzii in cel mai scurt timp (tinandu-se cont de programul de lucru afisat la contact) veti fi contact de departamentul vanzari al firmei noastre.

Observatii:

  • Total PC Distribution SRL nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor afisate;
  • Suma minima de comandat pe sectiunea PAPETARIE este 100 lei (TVA inclus). Comenzile de produse de papetarie sub aceasta suma pot fi refuzate la onorare.
  • Total PC Distribution SRL nu isi asuma nicio obligatie privind livrarea unui anumit produs chiar daca apare cu statusin stocsau stoc limitat.Disponibilitatea in stoc este determinata de mai multi factori, produsele cu acest status pot fi deja rezervate pentru alti clienti carora nu le-au fost inca livrate produsele din motive diverse.
  • Pozele si specificatiile produselor afisate in site sunt cu titlu informativ si informatia afisata poate sa difere de imaginea si descrierea reala a produsului. Pentru o informare CORECTA si COMPLETA asupra descrierii si imaginii produsului, TREBUIE sa accesati pagina PRODUCATORULUI respectivului produs, iar daca aceasta pagina nu mai exista, sa cereti IN SCRIS descrierea produsului la adresa contact@pc4u.ro
  • Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu se ma fabrica, nu este in stoc la furnizor sau pentru oricare alt motiv care ne impiedica aprovizionarea.In cazul in care produsul comandat si care nu se mai poate onora a fost achitat in avans, clientul poate cere returnarea imediata a sumei incasata deja, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima pe care clientul o poate solicita companiei Total PC Distribution SRL in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoara sumei incasate de companie de la acel client, pentru acea comanda.

Modalitati de plata si facturarea

Pretul, modalitatea de platasunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.


1. Plata in numerar

Plata in numerar se va realiza in lei, in suma integrala, la livrarea comenzii curierului pc4u.ro in cazul livrarilor coletelor in Bucuresti. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii.

Ne rezervam dreptul de a refuza prelucrarea si livrarea comenzilor plasate de persoane fizice, in Bucuresti, daca nu au posibilitatea de a achita prin OP (internet banking) sau prin depunere in contul firmei Total PC Distribution SRL (RO 15761140, cont IBAN RO72BACX0000003016011000), pe baza facturii proforme.


2. Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de pc4u.ro, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii in contul de mai jos, a proformei emise.
Nume firma
: Total PC Distribution SRL
Cont lei: IBAN RO72 BACX 0000 0030 1601 1000, Unicredit Bank, Sucursala Norilor, Bucuresti
Cod unic inregistrare: RO15761140


3. Plata ramburs

Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.

Livrarea comenzilor

1. In Bucuresti:

Livrarea se face la adresa mentionata de dumneavoastra, taxa de livrare este de 15 lei (TVA inclus), de care veti fi informat inainte de finalizarea comenzii dumneavoastra. Pentru produsele la care se specifica "Transport GRATUIT Bucuresti", facturarea se face fara aceasta taxa de 15 lei, inclusiv restul produselor din respectiva comanda, daca este cazul.

Pentru comenzile plasate in site pana la ora 12.30 a fiecarei zi lucratoare, iar marfa este disponibila in stoc propriu sau stoc parteneri, marfa se da la livrat in aceeasi zi, la personalul nostru de livrari (doar o parte din Bucuresti este acoperita) si se livreaza la client in intervalul 15.00 - 19.00 sau se preda coletul la curierul de Bucuresti cu care avem contract, urmand ca marfa sa fie livrara a doua zi lucratoare (situatiile de intarziere a livrarii prin curier fiind foarte rare).

2. In tara:

Livrarea in tara se efectueaza, in general, prin intermediul firmei de curierat (in situatiile in care clientul prefera o alta firma de curierat door-ti-door, livrarea se va face prin intermediul firmei dorite, dupa achitarea contravalorii produselor prin ordin de plata sau depunere numerar la ghiseul bancii Unicredit Bank pe baza facturii proforme eliberarat de pc4u.ro), dar nu este garantata predarea coletului in aceeasi zi, existand curieri care nu mai pot prelua colete dupa o anumita ora din zi, in conditiile in care exista situatii cand aceste colete nu sunt gata spre predare pana in ora maxima de preluare a respectivului curier.
- In cazul in care plata coletului s-a efectuat prinOP (ordin de plata), taxele de curierat pornesc de la18 RONpentru primul kg, la care se adauga1 RONpentru fiecare KG in plus pentru restul kilogramelor (pretul include TVA) si costul asigurarii marfii care reprezinta 1% din valoarea integrala a produselor livrate.
De mentionat faptul ca, produsele vor fi trimise clientului dupa ce se confirma efectuarea platii in cont.
- In cazul in care plata se efectueaza in sistem ramburs (plata se face atunci cand vine curierul la domiciliul clientului) pe langa taxele prezentate mai sus (18 RON/1 kg + 1 RON/restul de kg + 1% asigurarea) se mai adauga 6 RON (taxa ramburs fixa) .
Livrarea se face fara taxe suplimentare in orice localitate din reteaua curierului (FAN Curier). Aceste valori includ TVA.


Pentru comenzile plasate in site pana la ora 12.30 a fiecarei zi lucratoare, iar marfa este disponibila in stoc propriu sau stoc parteneri, marfa se da la livrat in aceeasi zi la curierul national cu care avem contract, urmand ca marfa sa fie livrara a doua zi lucratoare (situatiile de intarziere a livrarii prin curier fiind foarte rare).

Informatii legale asupra descrierilor/specificatiilor tehnice/pozelor:

Specificatiile tehnice sau preturile produselor prezente pe acest site sunt informative si pot fi schimbate fara o instiintare prealabila, iar Total PC Distribution SRL nu isi asuma nici o responsabilitate asupra schimbarilor care ar putea surveni. Total PC Distribution SRL nu poate fi facuta responsabila pentru informatii inexacte sau incomplete in privinta specificatiilor produselor afisate in site. Cumparatorul trebuie sa verifice informatiile/specificatiile de natura tehnica la pagina producatorului produsului respectiv, iar daca nu gaseste aceste specificatii, trebuie ne contacteze in scris la adresa de mail contact@pc4u.ro pentru a le furniza angajatii magazinului on-line, inainte de confirmarea si livrarea produselor/serviciilor comandate.

Retineti, va rog, pentru a nu face aprecieri gresite referitor la ideea de toner si numarul de pagini printate:

1. Consumabilul la imprimantele laser se numeste "toner" sau "cartus cerneala" si are inauntru o cantitate specifica de PRAF sau cerneala, negru (Black) sau Cyan/Magenta/Yellow pentru imprimantele color.

2. Tonerul/Cartusul de cerneala care vine echipat cu imprimanta este toner/ink de proba (STARTER) si in descrierea de pe site la echipament, la rubrica "Ce este in cutie" apare specificatia despre cate pagini (conform standardului de consum) poate printa. Daca nu avem informatii despre acest aspect la producator, nu putem nici noi afisa, dar aceste situatii sunt rare.

3. Numarul de pagini afisate pentru un toner/ink la descriere este un numar calculat transformand cantitatea de praf din toner/ink (grame/mililitri) in numar de pagini listate, CALCULAND o ACOPERIRE pe pagina, iar standardul impus in domeniu acum aprox. 30 ani, este de 5% acoperire pe pagina, ceea ce inseamna o fila A4 de carte tiparita text, draft (nu intens si lucios), cu spatierea dintre randuri specifica pentru citit usor, acoperit de sus pana jos in acest format. Daca printurile pe care le dati dvs. contin grafice, sigle etc, este printat bolduit si pe modul BEST, atunci, evident, acoperirea pe pagina este mai mare, rezultand un consum mai mare de praf/cerneala pe pagina si implicit un alt numar de pagini totale printate cu un toner/cartus cerneala.

4. Ca atare, numarul de pagini afisate pentru  un toner sau ink (unde transformam numar de grame/mililitri in numar de pagini, la 5% acoperire), de orice culoare (Black sau Cyan sau Magenta sau Yellow), de la orice brand (Xerox, HP, Canon, Brother, Kyocera etc) si de la orice format al imprimantei (A4, A3, ploter etc), ESTE IN CONCORDANTA CU CEEA CE PRINTATI si nu cu un ipotetic CONTOR de pagini (o notiune gresita).


Conditii de garantie:

Toate produsele comercializate pe site-ul www.pc4u.robeneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, fie sunt emise de catre Total PC Distribution SRL, in ambele situatii directionarea produselor pentru garantie se face catre CENTRELE SERVICE AUTORIZATE de fiecare producator in parte si care sunt disponibile si pe site-ul oficial al produscatorului (ex. www.hp.ro sau www.xerox.ro etc) . In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat/pe site-ul producatorului. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. In cazul certificatelor de garantie emise de Total PC Distribution SRL, veti veti avea inscrise datele de contact ale service-ului autorizat, cheltuielile de expediere ale produsului se va face pe cheltuiala dumneavoastra. Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact@pc4u.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003, O.G. 174/2008 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number), impreuna cu accesoriile complete si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sasupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale/de pe site-ul producatorului. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate si care conduce direct la deterioarea fizica sau de soft, duce la pierderea garantiei.

Garantia consumabilelor ORIGINALE de tipul toner, ink cartridge, drum este de maxim 30 zile, doar daca sunt insotite de un raport de service dat de un servisant autorizat de brandul respectiv (de exemplu: drum HP - raport service de la un Servisant autorizat de HP).

Garantia consumabilelor COMPATIBILE este de 30 zile de la data facturarii si se solutioneaza prin reparare/remediere daca consumabilul nu are defecte de fabricatie care sa se manifeste la instalarea in echipamentul de printare sau prin inlocuire daca este un defect de fabricatie care se manifesta la instalare.

Cheltuielile de expediere in/din service sunt suportate integral de reclamant, cu exceptia consumabilelor care sunt cu defecte de fabriactie ce se manifesta la instalare (practic nu sunt deloc folosite), a caror inlocuire se face gratuit, cheltuielile de retur la reclamant fiind suportate de Vanzator.

Pentru orice situatie de GARANTIE, este necesara informarea in scris (mail: contact@pc4u.ro ) in prealabil de a se trimite orice colet la adresa vanzatorului! Marea majoritate a echipamentelor TREBUIE sa ajunga la Service-uri AUTORIZATE de producator si nu la Vanzator.

Dreptul de proprietate intelectuala

SC Total PC Distribution SRL este unicul proprietar in totalitate al drepturilor de proprietate intelectuala asupra site-ului www.pc4u.ro, respectiv designului, continutului si marcilor inregistrate in numele acestuia si publicate pe pagina Web. Dumneavoastra aveti obligatia de a respecta totalitatea drepturilor de proprietate intelectuala ale societatii.

Informatii privind DEEE


Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea alaturata
.


Denuntare unilaterala

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului (contact@pc4u.ro - insotit de confirmare de primire) ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

(consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care, in cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează in scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale)

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. In cazul in care returnarea se face prin curier door-to-door, produsul / produsele care fac obiectul returului, trebuie coletate corespunzator (ambalate in cutie rezistenta si incapatoare), in asa fel incat produsele sa fie apte pentru revanzare.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii PC4U.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.

Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data comunicarii deciziei de denuntare unilaterala.

Returul produselor se poate face prin curier door-to-door sau venind direct la sediul PC4U.ro, dar nu inainte de a completa formularul de retur, a-l trimite pe mail si a primi acceptul din partea noastra.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Va rugam ca in momentul expedierii sau cand veniti la sediul PC4U.ro , coletul sa contina urmatoarele documente/date:
1. Copie dupa factura
2. Certificatul de garantie al produsului in original (daca este cazul)
3. Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele trimise cu Fan Courier va rugam sa completati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur .
Va rugam sa NU scrieti direct pe cutie numarul de retur, ci doar pe AWB.

Exceptii:

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:

- Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate)
-
Consumabile pentru printare desigilate (cartuse, tonere, unitati de imagine)
-
Acumulatori (baterii, acumulatori reincarcabili)
- Medii optice desigilate: CD-uri, DVD-uri, BD-uri (de orice fel) impachetate individual sau la seturi de cate 10 sau 25 sau 50 sau 100 de bucati, daca au fost desigilate

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

- Produsul a fost adus/livrat prin "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si/sau a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Produsele COMANDA SPECIALA vor fi evidentiate in site-ul www.pc4u.ro in descrierea produsului care cade sub incidenta acestei situatii SAU Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala, informare verbala sau scrisa, in functie de metoda de confirmare a comenzii.)
- Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
- Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
- Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate/folosite;
- Licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate
sau au fost inregistrate cheile de activare ale licentelor soft preinstalate.
- Produsul nu poate fi testat/vericat privind functionarea in parametrii dati de producator (accesorii care se monteaza/functioneaza DOAR pe anumite modele de echipamente, produse optionale care se adauga la anumite echipamente, exemplu Tavi alimentare hartie, unitati optionale Duplex, FAX, wireless care functioneaza doar impreuna cu echipamentul specificat in specificatiile tehnice/descrierea produsului);
- Extensii de garantii.

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.


FORMULAR DE RETUR:


Nume:
E-mail:

Telefon:
Numarul Facturii:
Data Facturii:
Nume Produs:
Cantitate:
Data livrarii produsului:
Motiv retur :
Observatii:

DA, am citit si am inteles termenii si conditiile de retur.



Produsele defecte la primire (Dead On Arrival):

-In cazul in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie ce presupune imposibilitatea utilizarii din primul moment de la desigilare/instalare/punere in functiune, vor fi inlocuite cu un produs functional in termenul agreeat de producator, cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 24 de ore de la primirea produsului (contact@pc4u.ro) si NUMAI dupa constatarea defectului intr-un centru Service AUTORIZAT (doar acolo se poate constata in mod neechivoc defectul/nefunctionalitatea, in conditii de produs neavariat, nelovit, necrapat, neciobit etc). In situatia in care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un alt produs similar, cu acordul clientului, fie se va returna contravaloarea integrala a acestuia (exceptand taxele de curierat).
-Daca notificarea se va face dupa termenul de 24 de ore, produsele se supun direct procedurii de garantie (centre autorizate de producator, in functie de certificatul de garantie/centrele service afisate pe site-ul producatorului).

RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

 

LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre PC4U si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.


NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE ALE PERSONELOR FIZICE conform recomandarilor ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal)

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private in sectorul comunicaţiilor electronice S.C. Total PC Distribution S.R.L are obligaţia de a administra in condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este: comert electronic, reclamă, marketing şi publicitate. Nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru furnizare de bunuri şi servicii oferite de operator, de a primi pe viitor informatii legate de noi oferte, reclamă, marketing şi publicitate, servicii de comunicaţii electronice. Refuzul dvs. determină imposibilitatea concretizarii acestor activitati.

Informaţiile inregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: angajati autorizati ai operatorului. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa de e-mail: contact@pc4u.ro. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiţiei. Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cat mai curand posibil.

Conform art. 24 alin. (2) din Legea nr. 677/2001, SC Total PC Distribution SRL a transmis catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal notificarea ce a fost inregistrata cu nr. 18314.


Observaţie:

*orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu;

*orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct.


FACILITATE LEGALA de solutionare a litigiilor pentru contracte la distanta.

Comerciantii care au activitati economice la distanta (inclusiv vanzari online, dar si prestari de servicii online) sunt obligati incepand cu Ianuarie 2016 sa ofere o noua facilitate de solutionare a litigiilor cu consumatorii.
Aceasta reglementare se aplica conform Regulamentului nr.523/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de achizitie online.
Toti comerciantii din Uniunea Europeana care incheie contracte de vanzare sau prestare servicii online la distanta trebuie sa furnizeze pe paginile lor de internet (siteuri, magazine online) un link in format electronic catre platforma SOL – Solutionarea Online a Disputelor.
Platforma SOL este un instrument online dezvoltat de Comisia Europeana pentru a facilita rezolvarea disputelor intre comercianti si consumatori in entitati de tip SAL, adica cele care pot rezolva litigiile in afara instantelor de judecata (prin metode de mediere, conciliere, arbitraj, ombudsman, camera de recurs).

Link:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO


Politica protejare date cu carcater personal - GDPR



Politica privind confidentialitatea website-urilor/magazinelor online este pusa la dispozitie de catre Total PC Distribution S.R.L. definit ca furnizor de servicii in acest document.

Aceasta instintare privind confidentialitatea datelor cu caracter personal este publicata in temeiul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 Aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).

Furnizorul de servicii respecta confidentialitatea dumneavoastra si se angajeaza sa va protejeze datele cu caracter personal.

Instiintarea de confidentialitate are scopul de a va informa cu privire la modul in care va protejam datele cu caracter personal atunci cand ne vizitati website-ul si de a va informa despre drepturile dvs. de confidentialitate, dar si despre modul in care legea aplicabila va protejeaza.

Aceasta instiintare privind confidentialitatea este furnizata intr-un limbaj usor de inteles, astfel incat sa va usureze navigarea in urmatoarele sectiuni cheie.

1. Informatii privind protectia datelor

2. Datele cu caracter personal pe care le colectam

3. Modalitati de colectare a datelor cu caracter personal

4. Utilizarea datelor cu caracter personal

5. Comunicarea datelor cu caracter personal

6. Securizarea si stocarea datelor cu caracter personal

7. Drepturi pe care le aveti si modalitate de exercitare

8. Termeni si definitii

1. Informatii privind protectia datelor

Aceasta instiintare de confidentialitate are scopul de a va oferi informatii despre cum furnizorul de serviciicolecteaza si proceseaza datele dumneavoastra cu caracter personal prin utilizarea acestui website, inclusiv orice date pe care le furnizati atunci cand accesati acest website (va abonati la newsletter-ul nostru, achizitionati un produs sau un serviciu sau participati la un concurs).

Acest website nu se adreseaza copiilor si nu colectam cu buna stiinta date referioare la copii.

Este important sa cititi aceasta instiintare de confidentialitate impreuna cu orice alta informare cu privire la confidentialitate sau o notificare de prelucrare pe care o putem furniza in anumite situatii cand colectam sau procesam date cu caracter personal despre dumneavoastra, astfel incat sa fiti pe deplin costienti de modul in care folosim datele dumneavoastra. Aceasa instiintare de confidentialitate completeaza celelalte anunturi si nu intentioneaza sa le suprascrie.

Furnizorul de servicii este inspectorul si este responsabil de datele cu caracter personal.

Aveti dreptul de a face o plangere/sesizare oricand la ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucarii Datelor cu Caracter Personal) autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal din Romania. Am aprecia sansa de a ne ocupa de sesizarea dumnevoastra inainte de a apela ANSPDCP, deci va rugam sa ne contactati in prima instanta.

Modificarea instiintarii privind protectia datelor si datoria dvs. de a ne informa de eventualele schimbari.

Este important ca datele dumneavoastra cu caracter personal, pe care le detinem, sa fie corecte si actuale. Va rugam sa ne aduceti la cunostinta daca datele dumneavoastra cu caracter personal se modifica pe toata durata colaborarii dumneavoastra cu compania noastra.

Link-uri catre terti

Acest website poate contine link-uri catre terti, plugin-uri si aplicatii in diverse limbaje de programare. Accesarea acestor link-uri externe, activarea anumitor optiuni dar si implementarea unor aplicatii sau plugin-uri, va permite tertilor sa colecteze sau sa stocheze datele dumneavoastra cu caracter personal. Nu controlam aceste webiste-uri terte si nu suntem responsabili pentru notificarile/declaratille sau politica lor de confidentialitate. Dupa ce parastiti website-ul nostru, va sugeram sa cititi politica de confidentialitatea a fiecarui wesbite pe care il vizitati.

2. Date cu caracter personal pe care le colectam

Prin datele sau informatiile cu caracter personale facem referire la informatiile cu ajutorul carora se pote identifica o persoana. Nu sunt incluse datele in care identitatea a fost stearsa (date anonime).

Este posibil sa colectam, sa folosim, sa stocam si sa transferam diferite tipuri de date cu caracter personal despre dvs. Datele sunt grupate dupa cum urmeaza:

- Datele de identitate includ (nume, prenume, nume de utilizator sau un identificator similar, apleativ)

- Datele de contact includ(adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numarul de telefon)

- Date financiare includ(cont bancar)

- Date privind tranzactiile includ (detalii despre modalitatea de plata aleasa, detalii necesare privind achizitionarea produselor/serviciilor furnizare de compania noastra)

- Date tehnice includ (internet protocol – adresa IP, datele de autentificare, tipul si versiunea de browser, fusul orar, sistemul de operare, tipul de platforma si alte tehnologii sau dispozitive folosite pentru a accesa website-ul)

- Datele profilului includ (numele de utilizator si parola, achizitiile si comenzile dumneavoastra, interesele si preferintele dumneavoastra, feedback-uri, rezultatele sondajelor)

- Datele de utilizare includ (informatii despre cum utilizati website-ul, produsele sau serviciile)

- Datele de marketing si comunicari includ (preferintele dumnevoastra in privinta marketing-ului nostru sau al tertilor si preferintele dumneavoastra pentru comunicari)

De asemenea, se pot colecta, folosi si stoca date agregate precum date statistice si demografice in orice scop. Datele agregate pot deriva din datele cu caracter personal, dar din punct de vedere legislativ nu sunt considerate date cu caracter personal deoarece acest tip de date nu dezvaluie direct sau indirect identitatea dumneavoastra. Spre exemplu, putem agrega datele de utilizare pentru a calcula procentajul de utilizatori care acceseaza o pagina sau sectiune specifica a website-ului. Cu toate acestea, daca intersectam si corelam Datele Agregate cu datele dumneavoastra cu caracter personal, astfel incat sa fiti identificat direct sau indirect, vom considera si trata datele corelate drept date cu caracter personal ce vor fi folosite in conformitate cu prevederile acestei instiintari de confidentialitate.

Nu colectam nicio categorie speciala de date cu caracter personal despre dumneavoastra (aceasta categorie include detalii cu privire la rasa sau etnie, religie sau credinta, orientare sexuala, optiuni politice si alte informatii sensitive). De asemenea, nu colectam nici o informatie despre condamnarile penale sau infractiuni.

Nefurnizarea datelor cu caracter personal

In situatiile in care este necesara colectarea datelor cu caracter personal prevazute prin lege sau in cadrul prevederilor contractuale cu dumneavoastra si nu reusiti sa furnizati aceste date, atunci cand vi se solicita, este posibil sa nu putem executa serviciile sau livra produsele contractate sau pe care incercam sa le contractam. In aceasta eventualitate, este posibil sa fie necesar sa anulam o comanda, un produs sau un serviciu furnizat de noi, dar va vom notifica daca este cazul la momentul respectiv.

3. Modalitati de colectare a datelor cu caracter personal

Utilizam diferite metode pentru a colecta date de la si despre dumneavoastra, inclusiv prin:

Internactiuni directe.

Este posibil sa ne furnizati datele dumneavoastra cu caracter personal (Date de Identitate, Date de Contact, Date Financiare) prin completarea unor formulare sau prin corespondenta cu noi prin telefon, posta, email sau alte interactiuni directe. Acest tip de interactiuni includ datele personale pe care le furnizati atunci cand:

  • Comandati sau achizitionati produse sau servicii oferite de catre compania noastra
  • Creati un cont pe website-ul comaniei
  • Va abonati la serviciile sau informarile companiei
  • Solicitati trimiterea campaniilor de marketing de catre compania noastra
  • Va inscrieti intr-un concurs, promotie sau sondaj oferite de compania noastra
  • Ne oferiti feedback

Tehnologii sau interactiuni automatizate.

In masura in care interactionati cu website-ul nostru, este posibil sa colectam in mod automat Datele Tehnice despre dispozitivele folosite, actiuni si modele de navigare. Colectam aceste date cu caracter personal prin folosirea cookie-urilor, sesiunilor pe servere sau alte tehnologii similare. (De asemenea. este posibil sa primim date tehnice despre dvs., daca vizitati alte website-uri care folosesc cookie-urile noastre). Pentru mai multe detalii, va rugam sa verificati Politica de Utilizare a Cookie-urilor.

Partile terte sau sursele disponibile publicului larg.

Este posibil sa primim date cu caracter personal despre dumneavoastra prin intermediul diverselor parti terte (si surse publice) dupa cum sunt enuntate mai jos:

- Date tehnice furnizate de urmatoarele parti terte:

- Furnizorii de servicii/date de analiza (Google Analytics, Google Analytics Ecommerce, StatCounter si alte sisteme de monitorizare)

- Retele si canale de promovare (Google Adwords, Google Remarketing, sisteme de afiliere, Social Media – Facebook, Instagram, Twitter, YouTube si alte retele de socializare folosite)

- Website-urile agregatoare de oferte sau comparatoarele de preturi (Compari.ro, ShopMania.ro, Cauti.ro. Okazii.ro, Price.ro)

- Solutii si servicii de chat online (SmartSupp)

  • Procesatori de plati online cu cardul (NETOPIA - mobilPay, EuPlatesc, PlatiOnline)
  • Sisteme de facturare in cloud
  • Sisteme de emitere automata a AWB-urilor pentru firmele de curierat

4. Utilizarea datelor cu caracter personal

Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal doar in limitele legislative permise. In majoritatea cazurilor, vom folosi datele dumneavoastra cu caracter personal in urmatoarele situatii:

  • In cazul in care trebuie se emitem sau incheiem un contract cu dumneavoastra.
  • In cazul in care datele cu caracter personal sunt necesare pentru interesele noastre legitime (sau ale partilor terte) iar interesele si drepturile dumneavoastra fundamentale nu depasesc interesele noastre legitime.
  • In cazul in care trebuie sa respectam obligatiile si prevederile legale.

In general, nu ne bazam pe consimtamant ca baza jurdica pentru a prelucra datele dumnavoastra cu caracter personal decat in legatura cu transmiterea acestor date catre partile terte pentru comunicari directe de email marketing sau prin mesaje text.

Ne puteti contacta oricand, in vederea retragerii acestui acord de comunicare prin marketing prin intermediul formularului de contact de pe site.

Scopurile in care sunt folosite datele cu caracter personal

In tabelul de mai jos regasiti o descriere a tuturor modalitatilor pe care intentionam sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal, dar si care sunt bazele juridice/legislative pe care le utilizam pentru folosirea acestor date. De asemenea, am identificat interesele noastre legitime acolo unde este cazul.

Este de retinut faptul ca putem procesa datele cu caracter personal pentru mai mult de o baza legala, in functie de scopul specific pentru care va folosim datele. Va rugam sa ne contactati in cazul in care sunt necesare mai multe detalii despre anumite baze legale pe care ne bazam in privinta procesarii datelor dumneavoastra cu caracter personal, in cazul in care mai mult de un scop a fost enuntat mai jos:

Scop / Activitate - Pentru a va inregistra drept un client nou.

Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact

Baza legala de prelucrare - Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.

Scop / Activitate - Pentru a procesa si livra comanda, incluzand:

  • Gestionarea platilor, comisioanelor si taxelor
  • Colectarea si/sau recuperarea sumelor de bani datorate

Tipuri de date - date de identitate, date de contact, date privind tranzactii, date de marketing si comunicari.

Baza legala de prelucrare:

  • Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
  • Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a recupera datoriile fata de noi, daca este cazul).

Scop / Activitate - Pentru a gestiona relatia cu compania noastra, inclusiv:

  • Instiintari privind modificarile aduse termenilor nostri privind politica de confidentialitate.
  • Cererea unei recenzii sau efectuarea unui studiu de piata.

Tipuri de date - date de identitate, date de contact, date privind tranzactii, date de marketing si comunicari

Baza legala de prelucrare:

  • Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
  • Date necesare pentru a ne conforma unei obligatii legale.
  • Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a ne actualiza baza de date si pentru a observa modul in care clientii nostri utilizeaza produsele/ servciile noastre.

Scop / Activitate - Pentru a va permite sa participati la un concurs cu tragere la sorti, o competitie sau un sondaj

Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Datele profilului, Date de utilizare, Date de marketing si comunicari.

Baza legala de prelucrare:

  • Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
  • Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a observa modul in care clientii utilizeaza produsele/ servciile noastre, pentru a dezvolta business-ul nostru).

Scop / Activitate - Pentru a gestiona si proteja afacerea noastra si acest website (inclusiv solutionara eventualelor probleme tehnice, analiza datelor, testare, mentenanta sistemului, suport, raportare si date de gazduire, bunuri si servicii care ar putea fi de interes pentru dvs.)

Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Date tehnice, Date de utilizare, Datele profilului.

Baza legala de prelucrare: Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a desfasura activitatile companiei noastre, pentru a furniza servicii de administrare si servicii IT, securiteatea retelelor, pentru a preveni frauda, in contextul unei restructurari a companiei noastre).

Activitati de marketing

Dorim sa va oferim optiuni privind utilizarea anumitor date cu caracter personal, in special in ceea ce priveste marketingul si publicitatea online. Am creat aceasta notificare de confidentialitate pentru ca dvs. sa puteti lua anumite decizii cu privire la utilizarea datelor dvs. cu caracter personal si prin mecanismele de mai jos.

Anunturi si oferte promotionale

Este posibil sa folosim datele dvs. cu caracter personal (Datele de Identitate, Datele de Contact, Datele Tehnice, Datele de Utilizare, Datele Profilului) pentru a ne forma o opinie asupra a ceea ce credeti ca doriti sa achizitionati sau aveti nevoie sau v-ar putea interesa. Acesta este modul in care putem decide ce produse, servicii sau oferete pot fi relevante pentru dvs.

Veti primi comunicari de marketing din partea noastra daca ati solicitat informatii de la noi, ati achizitionat bunuri sau servicii de la noi sau ne-ati furnizat datele dvs. atunci cand ati participat la un concurs sau v-ati inscris intr-o promotie si in fiecare dintre situatiile mentionate, nu ati renuntat la comunicarile de marketing trimise de compania noastra.

Activitati de marketing furnizate de terti

Va vom solicita consimtamantul expres inainte de a furniza datele dumneavoastra cu caracter personal catre orice tert din exteriorul furnizorului de servicii in scopuri de marketing.

Renuntare

Ne puteti solicita noua sau partilor terte incetarea trimiterii mesajelor de marketing in orice moment prin autentificarea in contul create pe site-ul nostru si verificarea sau debifarea casetelor relevante pentru a va ajusta preferintele privind comunicarilor de de marketing sau selectand link-urile de renuntare prezente in orice mesaj de marketing trimis sau ne puteti contacta direct oricand doriti, prin intermediul formularului de contact.

In cazurile in care renuntati la primirea mesajelor de marketing, aceasta optiune de renuntare nu se aplica si pentru datele cu caracter personal furnizate ca urmare a achizitiei unor bunuri sau servicii, garantii sau alte tranzactii.

Cookieuri

Puteti seta browserul dvs. sa refuze anumite cookie-uri sau toate cookie-urile. De asemenea puteti seta browserul sa va avertizeze atunci cand website-urile seteaza sau acceseza cookie-uri. In cazul in care refuzati sau dezactivati cookie-urile browserului, va instiintam ca anumite sectiuni ale website-ului pot deveni inaccesibile sau nu vor functiona corespunzator.

Pentru mai multe informatii dspre cookie-urile folosite de website-ul nostru, va rugam sa consultati „Politica de utilizare a cookie-urilor”.

Modificarea scopului de colectare

Vom folosi datele dvs. cu caracter personal pentru scopurile pentru care le colectam, cu exceptia cazului in care consideram in mod rezonabil ca trebuie sa le folosim dintr-un alt motiv, iar motivul este compatibil cu scopul initial. Daca doriti sa primiti o explicati cu privire la modul in care prelucrarea noului scop este compatibil cu scopul original, va rugam sa ne contactati.

5. Comunicarea datelor cu caracter personal

Daca va fi necesar sa folosim datele dvs. cu caracter personal pentru un scop independent, va vom anunta si va vom explica bazele legale care ne permit sa facem acest lucru.

Va rugam sa retineti ca putem prelucra datele dvs. cu caracter personal fara acordul sau consimtamantul dvs. in conformitate cu regulile de mai sus, in cazul in care acest lucru este nesar sau permis de lege.

Este posibil sa furnizat datele dvs. cu caracter personal catre partile prezentate mai jos, in scopul stabilit in tabelul de la punctul 4.

  • Parti terte interne asa cum sunt definite in Termeni si definitii
  • Parti terte externe asa cum sunt definite in Termeni si definitii
  • Anumite parti terte asa cum este mentionat la punctul 4
  • Parti terte cu care putem fuziona sau carora le putem vinde, transfera parti din afacerea noastra sau din activele noastre. In mod alternativ, putem cauta sa fuzionam sau sa achizitionam alte afaceri. In cazul unei schimbari organizationale, noii proprietari pot utiliza datele dvs. cu caracter personal in scopuri specifice si in conformitate cu instructiunile noastre.

Solicitam tuturor partilor terte sa respecte securitatea datelor dvs. cu caracter personal si sa trateze aceste date in conformitate cu legea. Nu permitem tertilor care ne furnizeaza servicii sa utilizeze datele dvs. personal in scop propriu , ci le vom permite sa va proceseze datele cu caracter personal in scopuri mentionate si in conformitate cu instructiunile noastre.

Transferul international de date

Nu transferam datele dvs. cu caracter personal in afara Spatiului Economic European (SEE).

 

6. Securizarea si stocarea datelor cu caracter personal

Am aplicat masurile adecvate pentru prevenirea pierderii accidentale a datelor cu caracter personal, utilizarea sau accesarea neautorizata, modificarea sau dezvaluirea datelor cu caracter personal. In plus, limitam accesul la datele dvs. tuturor persoanelor din companie, cum ar fi angajatii, agentii si alte parti terte. Ei vor procesa numai datele cu caracter personal conform instructiunilor noastre si vor face obiectul unei obligatii de confidentialitate.

Avem proceduri pentru a face fata oricaror incalcari ale datelor cu caracter personal si va vom informa pe dvs. si orice autoritate de reglementare aplicabila despre o incalcare in cazul in care suntem obligati din punct de vedere legal sa procedam astfel.

Vom pastra datele cu caracter personal atata timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile, inclusiv scopurile satisfacerii oricaror cerinte legale, contabile sau de raportare.

Pentru a determina perioada adecvata de pastrare a datelor cu caracter personal, consideram valoarea, natura si sensibilitatea datelor personale, riscul potential cauzat de utilizarea neautorizata sau divulgarea datelor dvs personale, scopurile pentru care procesam datele cu caracter personal si il putem atinge prin alte mijloace si cerinte legale aplicabile.

Detalii despre perioada de pastrare pentru aspectele diferite ale datelor cu caracter personal (vor fi disponibile in politica noastra de pastrare a datelor pe care o puteti solicita de la noi prin contactare sau prezentarea tabelului de la punctul 4 de mai sus).

In anumite circumstante ne puteti solicita sa stergem datele: vezi [Solicitarea stergerii datelor] de mai jos pentru alte informatii.

In anumite circumstante avem posibilitatea de a anonima date cu caracter personal (astfel incat sa nu mai fie asociate cu dvs) pentru cercetare sau in scopuri statistice, caz in care va putem informa fara nicio notificare suplimentara.

 

7. Drepturi pe care le aveti si modalitate de exercitare

In anumite circumstante aveti dreptul in conformitate cu legile ce privesc protectia cu caracter personal al datelor solicitand acest lucru prin formularul de contact:

  • Solicitati accesul la datele cu caracter personal.
  • Solicitati corectia datelor cu caracter personal.
  • Obiectul de procesare al datelor cu caracter personal.
  • Solicitati restrictii privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
  • Solicitati transferul datelor cu caracter personal.
  • Dreptul de a retrage consimtamantul asupra datelor cu caracter personal.

Daca doriti sa exercitati oricare dintre drepturile mentionate mai sus, va rugam sa ne contactati.

Nu va fi necesar sa achitati nici o taxa (sau sa solicitati orice drept). Cu toate acestea este posibil sa percepem o taxa daca solicitarea dvs. nu este clara, repetitiva sau excesiva. Avem posibilitatea de a refuza cererea dvs. in aceasta situatie.

Pentru a onora cererea dumneavoastra este posibil sa va solicitam informatii specifice pentru a ne ajuta sa va identificam si sa ne asiguram ca aveti dreptul de a accesa acele date cu caracter personal (sau de a va exercita oricare dintre celelalte drepturi). Aceasta este o masura de securitate pentru a ne asigura ca datele cu caracter personal nu sunt divulgate unei persoane care nu are dreptul sa le primeasca. De asemenea, va putem contacta pentru a va solicita informatii suplimentare in legatura cu solicitarea dvs.

Incercam sa raspundem tuturor solicitarilor in decurs de o luna. Ocazional, poate dura mai mult daca solicitarea dvs. este complexa sau daca aveti mai multe intrebari. In acest caz, va vom anunta.

8. Termeni si definitii

Baza legala - Interesul legitim reprezinta interesul afacerii noastre in conducerea si gestionarea acesteia pentru a ne permite sa va oferim un impact potential si a drepturilor dvs. inainte de a va prelucra datele cu caracter personal pentru interesele noastre. Nu folosim datele cu caracter personal pentru activitatile proprii (daca nu avem consimtamantul dvs. sau daca nu este permis prin lege). Puteti obtine informatii suplimentare despre cum evaluam interesele noastre legitime impotriva oricarui impact potential asupra dvs. in ceea ce priveste anumite activitati ce tin de contactarea noastra.

Indeplinirea contractului - reprezinta procesarea datelor cu caracter personal acolo unde este necesar pentru performanta unui contract la care sunteti parte sau pentru a lua masuri asupra cererii dvs inainte de a incheia un astfel de contract.

Indepinirea unei obligatii sau unei reglementari legale - inseamna prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in cazul in care sunt necesare pentru respectarea unei obligatii sau reglementari legale in care suntem supusi.

Partile tere sunt considerate:

- Furnizori de servicii (care actioneaza ca procesatori) din Romania ce furnizeaza IT si servicii de administrare a sistemelor.

- Consilieri profesionisti (care actioneaza ca procesatori sau colectori comuni de date) inclusiv avocati, bancheri, auditori si asiguratori dinRomaniace furnizeaza servicii de consultanta, servicii juridice, servicii bancare, servicii de asigurare, servicii contabile.

Drepturile dumnevoastra sunt urmatoarele:

Solicita accesulla datele dvs. cu caracter personal - Acest drept va permite sa primiti o copie a datelor cu caracter personal pe care le detinem despre dvs. si sa verificati daca procesam aceste date conform normelor legislative.

Solicita corectareadatelor cu caracter personal pe care le detinem despre dvs. - Acest lucru va permite sa ne solicitati corectarea oricaror date incomplete sau inexacte pe care le detine despre dvs., fiind posibil sa fie necesar sa verificam corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizati.

Solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal - Acest lucru va permite sa ne solicitati stergerea datelor cu caracter personal, in cazul in care nu exista motive intemeiate privind continuarea procesarii acestor date. De asemenea, aveti dreptul de a ne solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal in cazurile in care ati exercitat cu succes dreptul dvs. de a va opune prelucrarii datelor cu caracter personal, in situatiile in care am prelucrat informatiile dvs. in mod ilegal sau in cazurile in care suntem obligati sa stergem datele dvs. personale in conformitate cu legistaltia locala. Este posibil sa nu putem sa ne conform solicitarii dvs. de a sterge datele cu caracter personal, din motive juridice .

Obiectia fata de procesarea datelor dvs. cu caracter personal - In cazul in care ne bazam pe un interes legitim (sau cele ale unei parti terte) si exista o situatie particulara ce va determina sa obiectati in ceea ce priveste prelucrearea datelor dvs. cu caracter personal si in masura in care va sunt incalcate drepturile si libertatile fundamentale. De asemenea, aveti dreptul sa obiectati in cazul in va prelucram datele cu caracter personal in scopuri de marketing direct. In unele cazuri, putem demonstra ca avem motive legitime convingatoare pentru a va procesa informatiile care depasesc drepturile si libertatile dvs. fundamentale.

Solicita restrictia privind prelucrara datelor dvs. cu caracter personal - Acest lucru va permite sa ne solicitati suspendarea procesarii datelor dvs. cu caracter personal in urmatoarele scenarii: (a) daca doriti sa stabilim acuratetea datelor; (b) daca utilizarea datelor este ilegala, dar nu doriti sa stergeti aceste date; (c) daca trebuie sa stocati datele, chiar daca nu mai avem nevoie de aceste date, deoarece aveti nevoie pentru a stabili, exercita reclamatii juridice sau (d) ne-ati permis sa folosim datele dvs., dar trebuie sa verificam daca avem motive legale intemeiate pentru a le utiliza

Solicita transferul datelor dvs. cu caracter personal catre dvs. sau catre o sursa terta. - Va vom furniza dvs. sau unei parti terte pe care ati desemnat-o, datele dvs. cu caracter personal intr-un format utilizat in mod obisnuit, in format electonic. Retineti ca acest drept se aplica numai informatiilor automate asupra carora ne-ati acordat initial consimtamantul explicit pentru a utiliza aceste date sau unde am folosit informatiile pentru a incheia un contract cu dvs.

Retragerea consimtamantului in orice moment in care ne bazam pe consimtamantul dvs. de a procesa datele cu caracter personal ce va apartin. - Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea oricarei prelucrari efectuate inainte de a va retrage consimtamantul. Daca va retrageri consimtamantul este posibil sa nu putem oferi anumite bunuri sau servicii. Va vom notifica si sfatui in aceasta eventualitate, in momentul in care va retrageti consimtamantul.

 

 
Autentificare
Email 
Parola
» Inregistrare cont
» Recuperare parola
Cos cumparaturi
Cosul dumneavoastra de cumparaturi este gol.



Comanda minima de papetarie este 100 lei (exclus Hartie copiator)


Curs valutar
La data: 19-09-2018
  Euro 4,6524 Lei
  USD 3,9764 Lei
Convertor valutar


Tel. INFO-Consumator:
0800 080 999
www.anpc.gov.ro
Prima paginaCosul de cumparaturiCreare contContactHarta magazinului

Website detinut de Total PC Distribution S.R.L., CIF:RO15761140, Reg.Com: J40/12717/2003

Magazin online realizat de WEBECOM


Doar comenzile pana la ora 12.30 (luni-vineri) se proceseaza in aceeasi zi!




www.price.ro - your shopping expert

Viziteaza magazinul PC4U.ro pe ShopMania

Comparatoare de pret partenere

pc4u.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.