1 Iunie (Joi) - Zi libera
2 Iunie (Vineri) - Inchis
Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC Total PC Distribution SRL, prin intermediul site-ului www.pc4u.ro , catre Cumparator si sunt destinate informarii generale asupra potentialului contract la distanta.
Termeni
definitorii:
Cumparator - orice persoana fizica ori juridica
ce emite o comanda prin intermediul site-ului www.pc4u.ro.
Vanzator - SC Total PC Distribution SRL, avand sediul social in Bucuresti, Sos. Nicolae Titulescu, nr. 92, bl.13, sc.3 ap.113, sector 1, nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J40/12717/2003, CIF RO15761140 si adresa postala: Str. Eugen Lovinescu nr.22 ap.3, sector 1 Bucuresti.
Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract
- o comanda confirmata de catre Vanzator.
Prin lansarea unei
comenzi electronice pe site-ul www.pc4u.ro, Cumparatorul este de
acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care
Vanzatorul isi desfasoara activitatea.
Comanda va fi compusa din
urmatoarele documente, in ordinea importantei:
a. Comanda ce
contine produse si serviciile dorite si conditiile sale specifice
b.
Mentiuni speciale (acolo unde este cazul)
c. Bifarea casutei "Am
luat cunostinta si sunt de acord cu Termeni si conditii"
Daca
Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare
completa a termenilor comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator
se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala
(telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre
Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea
acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda
neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Contractul intra
in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator si confirmarea
platii de catre Cumparator. Confirmarea comenzii se face telefonic
sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare
vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora
fiind: factura fiscala completata de Vanzator si Certificatul de
garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia (daca
este cazul: consumabilele, piesele de schimb, articole birotica etc
nu sunt purtatoare de certificate de garantie, DOAR echipamentele
complet fuctionale de tipul Imprimanta, Multifunctionala, Fax,
Copiator etc, sunt insotite de Certificat de Garantie).
Cum
cumpar?
Procedura de cumparare online presupune urmatorii
pasi de realizat:
1. Plasarea produselor in cos
Folosind
cautare rapida, cautare avansata sau consultand lista de marci
produse veti adauga in cosul de cumparaturi produsele dorite.
2.
Inregistrare cont nou sau autentificare
Pentru a benefica de
toate serviciile websiteului este necesar sa va inregistrati in baza
noastra de date. Daca sunteti deja inregistrat trebuie doar sa va
autentificati.
3. Accesarea cosului de cumparaturi
In
cadrul acestei etape veti putea verifica si modifica continutul
cosului de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii
dumneavoastra.
4. Finalizarea comenzii si trimiterea acesteia
in
casuta 'Mentiuni speciale' aveti posibilitatea sa ne informati cu
privire la adresa de livrare daca e diferita de cea de facturare, sa
ne solicitati factura proforma in cazul in care doriti plata prin
banca sau orice informatie credeti ca ar fi necesara.
Dupa
finalizarea comenzii in cel mai scurt timp (tinandu-se cont de
programul de lucru afisat la contact) veti fi contact de
departamentul vanzari al firmei noastre.
Observatii:
TIMBRU VERDE echipamente:
Echipamentel care se pot achizitiona din magazinul online sunt purtatoare de taxa denumita Timbru Verde si aceasta intr-un cuantum (suma) care difera in functie de tipul, greutatea si dimensiunea echipamentului si va fi comunicat de personalul de la vanzari in momentul confirmarii comenzii si a emiterii proformei aferente. Taxa de Timbrul verde variaza intre 12 lei si 350 lei (inclusiv TVA), cele mai frecvente categorii de greutate/dimensiune sunt:
-Echipamente print inkjet sau Laserjet de pana in 10 KG = 12 lei inclusiv TVA
-Echipamente print inkjet sau Laserjet de la 10 KG la 30 Kg = 42 lei inclusiv TVA
-Echipamente print inkjet sau Laserjet de la 30 KG la 50 Kg = 90 lei inclusiv TVA
-Echipamente print Laserjet de la 50 KG la 100 Kg = 150 lei inclusiv TVA
-Echipamente print Laserjet de la 100 KG la 150 Kg = 250 lei inclusiv TVA
-Echipamente
print Laserjet peste 150 Kg = 350 lei inclusiv TVA
Aceasta
taxa nu este inclusa in pretul produsului si va fi adaugata in
comanda dvs. de personalul de vanzari si va mari suma totalului
comenzii corespunzator cuantumului taxei.
INFORMATII STOC
Total PC Distribution SRL nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor afisate;
"LA COMANDA" este un termen afisat la stare stoc si insemna DISPONIBIL LA COMANDA EXTERNA, dupa confirmarea disponibilitatii la furnizorul extern. Este necesara confirmare din partea furnizorului autorizat, nu se poate considera ca acel produs este disponibil!Comenzile externe se plaseaza la furnizorul autorizat de brandul respectiv, dupa confirmarea platii integrale a produsului comandat. In periada aceasta de pandemie, termenul de livrare nu este cel standard de 3-4 saptamani (asa cum era inainte de pandemie), termenul de livrare nu este garantat pentru nici o perioada.
Total PC Distribution SRL nu isi asuma nicio obligatie privind livrarea unui anumit produs chiar daca apare cu status in stoc sau stoc limitat. Disponibilitatea in stoc este determinata de mai multi factori, produsele cu acest status pot fi deja rezervate pentru alti clienti carora nu le-au fost inca livrate produsele sau din diverse alte motive. De asemenea "In STOC" poate desemna prezenta rezpectivului produs in depozitul propriu, in depozitul distribuitorului oficial al Brandului respectiv sau in depozitul local al partenerului furnizor.
Pozele si specificatiile produselor afisate in site sunt cu titlu informativ si informatia afisata poate sa difere de imaginea si descrierea reala a produsului. Pentru o informare CORECTA si COMPLETA asupra descrierii si imaginii produsului, TREBUIE sa accesati pagina PRODUCATORULUI respectivului produs, iar daca aceasta pagina nu mai exista, sa cereti IN SCRIS descrierea produsului la adresa contact@pc4u.ro
Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu se ma fabrica, nu este in stoc la furnizor sau pentru oricare alt motiv care ne impiedica aprovizionarea. In cazul in care produsul comandat si care nu se mai poate onora a fost achitat in avans, clientul poate cere returnarea imediata a sumei incasata deja, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima pe care clientul o poate solicita companiei Total PC Distribution SRL in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoara sumei incasate de companie de la acel client, pentru acea comanda.
Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul client are in istoric comenzi refuzate la livrare, returnate in conditii nelegale sau nu adopta o comunicare civilizata (ridicare de ton, amenintari, injurii etc) cu personalul nostru de vanzari.
Modalitati
de plata si facturarea
Pretul, modalitatea de plata sunt
specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o
factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia
Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare
emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
1. Plata in numerar
Plata in numerar se va realiza in lei, in suma integrala, la livrarea comenzii curierului contractat de Total PC Distribution SRL Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice/e-mail a comenzii.
Ne rezervam dreptul de a refuza prelucrarea si livrarea comenzilor plasate de persoane fizice sau Juridice, in Bucuresti sau in reteaua de curierat national, daca nu au posibilitatea de a achita prin OP (internet banking/OP bancar) sau prin depunere in contul firmei Total PC Distribution SRL (RO 15761140, cont IBANRO72BACX0000003016011000), pe baza facturii proforme. Aceasta situatie apare in general la prima comanda a clientului, cand informatiile inregistrate in contul creat pe www.pc4u.ro nu pot fi verificate din puncul de vedere al autenticitatii datelor inregistrate in cont/comanda. Plata prin sistem bancar CERTIFICA corectitudinea datelor din contul inredistrat de client, din perspectiva Vanzatorului.
2. Ordin de plata
Plata
prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de
pc4u.ro, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant
de vanzari.
Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii in
contul de mai jos, a proformei emise.
Nume firma: Total PC
Distribution SRL
Cont lei: IBAN RO72 BACX 0000 0030 1601
1000, Unicredit Bank, Sucursala Norilor, Bucuresti
Cod unic
inregistrare: RO15761140 , Reg.Com: J40/12717/2003
3.
Plata ramburs
Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.
Situatiile in care nu se accepta prelucrarea comenzilor cu plata RAMBURS:
-comenzile plasate de persoane fizice sau juridice, care contin echipamente de orice tip (imprimante, faxuri, multifunctionale, scanere, copiatoare etc) sau greutatea coletului depaseste 3 Kg sau dimensiunea coletului depaseste 300x300x200 mm. Acestea se dau, in general, curierului direct din depozitul producatorului/importatorului oficial si aceasta operatiune nu accepta sistem ramburs. Se achita doar prin sistem bancar (OP internet banking, OP depus in banca, depunere personala in contul bancar al firmei ), pe baza facturii proforme emise de Total PC Distribution SRL.
-prima comanda plasata de o persoana fizica sau juridica. Datorita imposibilitatii verificarii corectitudinii datelor de inregistrare cont, prima comanda se trimite prin curier, cu datele date de client in comanda din site, doar prin plata in sistem bancar (OP internet banking, OP depus in banca, depunere personala in contul bancar al firmei ), pe baza facturii proforme emise de Total PC Distribution SRL. Dupa livrarea primei comenzi, se poate accepta oricare modalitate de plata dorita de client si care este disponibila in site-ul nostru.
Livrarea
comenzilor
1. In Bucuresti:
Livrarea se face la adresa mentionata de dumneavoastra, taxa de livrare este de 15 lei (TVA inclus), de care veti fi informat inainte de finalizarea comenzii dumneavoastra.
2.
In tara:
Livrarea in tara se efectueaza, in general, prin
intermediul firmei de curierat (in situatiile in care clientul
prefera o alta firma de curierat door-ti-door, livrarea se va face
prin intermediul firmei dorite, dupa achitarea contravalorii
produselor prin ordin de plata sau depunere numerar la ghiseul bancii
Unicredit Bank pe baza facturii proforme eliberarat de pc4u.ro), dar
nu este garantata predarea coletului in aceeasi zi, existand curieri
care nu mai pot prelua colete dupa o anumita ora din zi, in
conditiile in care exista situatii cand aceste colete nu sunt gata
spre predare pana in ora maxima de preluare a respectivului curier.
-
In cazul in care plata coletului s-a efectuat prin OP (ordin de
plata), taxa de curierat este de 18 RON, pentru primul Kg.
De mentionat faptul ca,
produsele vor fi trimise clientului dupa ce se confirma efectuarea
platii in cont.
- In cazul in care plata se efectueaza in sistem ramburs (plata se face atunci cand vine curierul la domiciliul clientului) pe langa taxa prezentata mai sus (minim 18 RON) se mai adauga 6 RON (taxa ramburs fixa - taxa de "cont colector"). Livrarea se face fara taxe suplimentare in orice localitate din reteaua curierului (FAN Curier). Aceste valori includ TVA.
Informatii legale asupra descrierilor/specificatiilor consumabilelor:
Retineti,
va rog, pentru a nu face aprecieri gresite referitor la ideea de
toner si numarul de pagini printate:
1. Consumabilul la
imprimantele laser se numeste "toner" sau la imprimantele
inkjet: "cartus cerneala" si are inauntru o cantitate
specifica de PRAF sau cerneala, negru (Black) sau Cyan/Magenta/Yellow
pentru imprimantele color.
2. Tonerul/Cartusul de cerneala care
vine cu imprimanta este toner/ink de proba (STARTER) si in descrierea
de pe site la echipament, la rubrica "Ce este in cutie"
apare specificatia despre cate pagini (conform standardului de
consum) poate printa. Daca nu avem informatii despre acest aspect la
producator, nu putem nici noi afisa.
3. Numarul de pagini afisate pentru un toner/ink la descriere este un numar calculat transformand cantitatea de praf din toner/ink (grame/mililitri) in numar de pagini listate, CALCULAND o ACOPERIRE pe pagina, iar standardul impus in domeniu acum aprox. 30 ani, este de 5% acoperire pe pagina, ceea ce inseamna o fila A4 de carte tiparita text, draft (nu intens si lucios), cu spatierea dintre randuri specifica pentru citit usor, acoperit de sus pana jos in acest format. Daca printurile pe care le dati dvs. contin grafice, sigle etc, este printat bolduit si pe modul BEST, atunci, evident, acoperirea pe pagina este mai mare, rezultand un consum mai mare de praf/cerneala pe pagina si implicit un alt numar de pagini totale printate cu un toner/cartus cerneala. Informatii despre standardul de consum pot fi consultatate si aici:
https://www.lexmark.com/ro_ro/products/supplies-and-accessories/iso-page-yields.html
4. Ca atare, numarul de pagini afisate pentru un toner sau ink (unde transformam numar de grame/mililitri in numar de pagini, la 5% acoperire), de orice culoare (Black sau Cyan sau Magenta sau Yellow), de la orice brand (Xerox, HP, Canon, Brother, Kyocera etc) si de la orice format al imprimantei (A4, A3, ploter etc), ESTE IN CONCORDANTA CU CEEA CE PRINTATI si nu cu un ipotetic CONTOR de pagini (o notiune gresita).
5. Componentele consumabilelor care se gasesc la vanzare in www.pc4u.ro, respectiv cipuri, cilindrii, lamele de stergere, role de preluare hartie etc, sunt piese care trebuie instalate/montate corespunzator in produsul destinatie care urmeaza a fi reparat, reincarcat, reconditionat si ca atare trebuie efectuate aceste operatiuni de catre persoane specializate, cu experienta, din centre de reincarcare (lor le este destinat acest tip de oferta), in asa fel incat componentele/piesele achizitionate sa functioneze mai departe in ansamblul destinatie.
In concluzie, oferta de componente/piese de schimb este destinata persoanelor juridice care presteaza operatiuni de reincarcare / remanufacturare / reconditionare consumabile de imprimanta.
Informatii generele in cazul consumabilelor originale de imprimanta/multifunctionala/fax/copiator/plotter:
1.
Consumabilele originale sunt acele produse care se consuma sau se
uzeaza la functionarea normala a unui echipament print, indiferent de
tehnologie (inkjet/cerneala, laserjet/toner, matriceala/ribbon) si
trebuiesc inlocuite la terminarea continutului de cerneala sau praf
toner in cazul cartuselor de cerneala si a tonerelor laser sau la
terminarea duratei normate de viata (in cazul
fotoconductorilor/drum-uniturilor, cuptoarelor/fuserelor sau alte
consumabile la care echipamentul anunta ca trebuiesc inlocuite
datorita uzurii: printhead/cap de printare).
2. Consumabilele
originale nu sunt purtatoare de certificat de garantie specific, dar
se supun, fiecare in functie de natura lor, regulilor garantiale
stabilite de producatorul consumabilului (Vendor).
3.
Consumabilele vandute pe site-ul www.pc4u.ro sunt procurate pe canal
oficial (sunt importate de companii desemnate/autorizate de fiecare
Brand/Vendor in parte) si sunt purtatoare de garantie de
conformitate, conform regulilor si conditiilor stabilite de fiecare
Brand/Vendor, acestea fiind de asemenea in concordanta cu legislatia
romana in vigoare.
Conditii
de garantie de conformitate (persoane fizice - "consumator"):
Toate produsele comercializate pe site-ul www.pc4u.ro
beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si
politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in
ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare
producator in parte. Certificatele de garantie (pentru produsele care
sunt purtatoare de garantie: echipamente print de orice fel, nu si
consumabilele de orice fel) fie sunt emise direct de producator, fie
sunt emise de catre Total PC Distribution SRL, in ambele situatii
directionarea produselor pentru garantie se face catre CENTRELE
SERVICE AUTORIZATE de fiecare producator in parte si care sunt
disponibile si pe site-ul oficial al produscatorului (ex. www.hp.ro
sau www.xerox.ro etc) . In cazul certificatelor de garantie emise de
producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie
prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in
certificat/pe site-ul producatorului. Acest centru autorizat de
producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii
garantiei. In cazul certificatelor de garantie emise de Total PC
Distribution SRL, veti veti avea inscrise datele de contact ale
service-ului autorizat, cheltuielile de expediere ale produsului se
va face pe cheltuiala dumneavoastra. Lipsa certificatului de garantie
al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii
pe adresa contact@pc4u.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata
in considerare.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu
Legea 449/2003, O.G. 174/2008 si O.G. 21/1992. La solicitarea
garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele
de identificare intacte (serial number), impreuna cu accesoriile
complete si copiile de pe factura fiscala si certificatul de
garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste
documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului
fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei
produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi,
ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau
sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate,
produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare
necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si
presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea
produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea
substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse
defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau
alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica
sasupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente
in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de
BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit
incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere
ori programe decat cele originale/de pe site-ul producatorului.
Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane
neautorizate si care conduce direct la deterioarea fizica sau de
soft, duce la pierderea garantiei.
Conditii de garantie comerciala (persoane juridice):
Consumabile
ORIGINALE. In cazul aparitiei in termen de 30 zile de la data
facturii de achizitie, a unei neconcordante in functionare sau in
cazul nefunctionarii unui consumabil original, atestat de expertiza
unui service autorizat de Brand-ul/Vendorul respectiv, acesta trebuie
returnat, impreuna cu nota de constatare din service, la adresa
vanzatorului, urmand ca noi sa facem demersurile de trimitere la
importatorul consumabilului in discutie si apoi, dupa rezolvarea
cererii de inlocuire/stornare sa facem demersurile de trimitere la
client a consumabilului inlocuit sau a unei facturi de stornare
valoare consumabil.
Nu se admit cereri de inlocuire garantiala
sau stornare a unor consumabile care au fost utilizate neconform cu
normativele tehnice date de producator: interventii fizice de orice
natura asupra consumabilului care sa determine
ciobiri/crapaturi/dezmembrari etc, refilari/reincaracari, utilizarea
in cazul drum-uniturilor de praf de toner compatibil sau in cazul
print-headurilor de cerneala compatibila. Practic, garantia oferita
de producatori se limiteaza doar la utilizarea de consumabile
originale, conform codurilor si modelelor specificate de producator.
Garantia
consumabilelor COMPATIBILE este de 30 zile de la data facturarii si
se solutioneaza prin reparare/remediere daca consumabilul nu are
defecte de fabricatie care sa se manifeste la instalarea in
echipamentul de printare sau prin inlocuire daca este un defect de
fabricatie care se manifesta la instalare.
Cheltuielile de
expediere in/din service sunt suportate integral de reclamant, cu
exceptia consumabilelor care sunt cu defecte de fabriactie ce se
manifesta la instalare (practic nu sunt deloc folosite), a caror
inlocuire se face gratuit, cheltuielile de retur la reclamant fiind
suportate de Vanzator.
Pentru orice situatie de GARANTIE, este
necesara informarea in scris (mail: contact@pc4u.ro ) in prealabil de
a se trimite orice colet la adresa vanzatorului! Marea majoritate a
echipamentelor TREBUIE sa ajunga la Service-uri AUTORIZATE de
producator si nu la Vanzator.
Dreptul
de proprietate intelectuala
SC Total PC Distribution SRL
este unicul proprietar in totalitate al drepturilor de proprietate
intelectuala asupra site-ului www.pc4u.ro , respectiv designului,
continutului si marcilor inregistrate in numele acestuia si publicate
pe pagina Web. Dumneavoastra aveti obligatia de a respecta
totalitatea drepturilor de proprietate intelectuala ale societatii.
Informatii
privind DEEE
Deseurile de echipamente electrice si
electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact
negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt
colectate selectiv.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 -
referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul
deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005,
privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii
vor avea in vedere urmatoarele:
- clientii au obligatia de a nu
elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca
deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
-
colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de
colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre
Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit
art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la
gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor
spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
-
clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare
specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi
categorie
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice
si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o
pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.
Denuntare unilaterala
Consumatorul
are dreptul sa notifice in scris comerciantului (contact@pc4u.ro -
insotit de confirmare de primire sau la Adresa postala a firmei) ca
renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,
in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in
cazul prestarilor de servicii, de la incheierea
contractului.
(consumator - orice persoană fizică sau grup de
persoane fizice constituite in asociaţii, care, in cadrul
contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează
in scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau
de producţie, artizanale ori liberale)
Inainte de expirarea
perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din
prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de
retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la
art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile
incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul
returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in
ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si
documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare
produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri,
zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii
neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea
produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii
pc4u.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din
contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.
Pentru a
beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta
34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos, cel
tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii
produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt
luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in
posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data
comunicarii deciziei de denuntare unilaterala.
Returul
produselor se poate face prin curier door-to-door sau venind direct
la sediul pc4u.ro, dar nu inainte de a completa formularul de retur,
a-l trimite pe mail si a primi acceptul din partea noastra.
In
cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel,
nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul
cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Va
rugam ca in momentul expedierii sau cand veniti la sediul pc4u.ro ,
coletul sa contina urmatoarele documente/date:
1. Copie dupa
factura
2. Certificatul de garantie al produsului in original
(daca este cazul)
3. Numarul de retur (numarul comunicat pe mail
in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele
trimise cu Fan Courier va rugam sa completati pe scrisoarea de
transport (AWB) numarul de retur .
Va rugam sa NU scrieti direct
pe cutie numarul de retur, ci doar pe AWB.
Exceptii:
Urmatoarele
categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:
-
Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce
detin sisteme preinstalate)
- Consumabile pentru printare
desigilate (cartuse, tonere, unitati de imagine)
- Acumulatori
(baterii, acumulatori reincarcabili)
- Medii optice desigilate:
CD-uri, DVD-uri, BD-uri (de orice fel) impachetate individual sau la
seturi de cate 10 sau 25 sau 50 sau 100 de bucati, daca au fost
desigilate
- Extensii de garantii
Nu se pot returna produse
aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
-
Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA
SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre
Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar
care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui
avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe
Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda
Speciala.)
- Produsul nu mai are ambalajul original complet in
care a fost livrat
- Etichetele de identificare sunt deteriorate
sau lipsesc
- Imprimante sau multifunctionale ale caror
consumabile au fost desigilate/folosite
- Licentele OEM activate
(licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop)
-
Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte
programe cu care au fost livrate sau au fost inregistrate cheile de
activare ale licentelor soft preinstalate.
In cazurile in care
produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete,
urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii
lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide
acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului
(valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea
prejudiciilor aduse.
FORMULAR DE
RETUR:
Nume:
E-mail:
Telefon:
Numarul
Facturii:
Data Facturii:
Nume Produs:
Cantitate:
Data
livrarii produsului:
Motiv retur :
Observatii:
DA,
am citit si am inteles termenii si conditiile de retur.
Produsele defecte la primire (Dead On Arrival):
-In
cazul in care produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta
vicii de fabricatie ce presupune imposibilitatea utilizarii din
primul moment de la desigilare/instalare/punere in functiune, vor fi
inlocuite cu un produs functional in termenul agreeat de producator,
cu conditia notificarii in scris in termen de maxim 24 de ore de la
primirea produsului (contact@pc4u.ro) si NUMAI dupa constatarea
defectului intr-un centru Service AUTORIZAT (doar acolo se poate
constata in mod neechivoc defectul/nefunctionalitatea, in conditii de
produs neavariat, nelovit, necrapat, neciobit etc). In situatia in
care produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un alt
produs similar, cu acordul clientului, fie se va returna
contravaloarea integrala a acestuia (exceptand taxele de
curierat).
-Daca notificarea se va face dupa termenul de 24 de
ore, produsele se supun direct procedurii de garantie (centre
autorizate de producator, in functie de certificatul de
garantie/centrele service afisate pe site-ul producatorului).
RASPUNDERE
Vanzatorul
nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care
Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al
indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale
conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea
Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea
acestora.
LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul
Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre
pc4u si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in
cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate
de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul
Bucuresti.
NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR
PERSONALE ALE PERSONELOR FIZICE conform recomandarilor ANSPDCP
(Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu
Caracter Personal)
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001
pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu
caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată
şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea
datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private in
sectorul comunicaţiilor electronice S.C. Total PC Distribution S.R.L
are obligaţia de a administra in condiţii de siguranţă şi numai
pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le
furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră
ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este: comert
electronic, reclamă, marketing şi publicitate. Nu sunteţi
obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru
furnizare de bunuri şi servicii oferite de operator, de a primi pe
viitor informatii legate de noi oferte, reclamă, marketing şi
publicitate, servicii de comunicaţii electronice. Refuzul dvs.
determină imposibilitatea concretizarii acestor
activitati.
Informaţiile inregistrate sunt destinate utilizării
de către operator şi sunt comunicate numai următorilor
destinatari: angajati autorizati ai operatorului. Conform Legii nr.
677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra
datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi
dreptul de a vă adresa justiţiei. Totodată, aveţi dreptul să vă
opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să
solicitaţi ştergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi,
vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la
adresa de e-mail: contact@pc4u.ro. De asemenea, vă este recunoscut
dreptul de a vă adresa justiţiei. Dacă unele din datele despre
dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informaţi cat mai
curand posibil.
Conform art. 24 alin. (2) din Legea nr.
677/2001, SC Total PC Distribution SRL a transmis catre Autoritatea
Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
notificarea ce a fost inregistrata cu nr. 18314.
Observaţie:
*orice
persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la
prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziţie poate fi
exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.:
prelucrări efectuate de serviciile financiare şi fiscale, de
poliţie, justiţie, securitate socială). Prin urmare, această
menţiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter
obligatoriu;
*orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit şi fără nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct.
FACILITATE
LEGALA de solutionare a litigiilor pentru contracte la
distanta.
Comerciantii care au activitati economice la distanta
(inclusiv vanzari online, dar si prestari de servicii online) sunt
obligati incepand cu Ianuarie 2016 sa ofere o noua facilitate de
solutionare a litigiilor cu consumatorii.
Aceasta reglementare
se aplica conform Regulamentului nr.523/2013 privind solutionarea
online a litigiilor in materie de achizitie online.
Toti
comerciantii din Uniunea Europeana care incheie contracte de vanzare
sau prestare servicii online la distanta trebuie sa furnizeze pe
paginile lor de internet (siteuri, magazine online) un link in format
electronic catre platforma SOL – Solutionarea Online a
Disputelor.
Platforma SOL este un instrument online dezvoltat de
Comisia Europeana pentru a facilita rezolvarea disputelor intre
comercianti si consumatori in entitati de tip SAL, adica cele care
pot rezolva litigiile in afara instantelor de judecata (prin metode
de mediere, conciliere, arbitraj, ombudsman, camera de
recurs).
Link:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO
Politica privind confidentialitatea website-urilor/magazinelor online este pusa la dispozitie de catre Total PC Distribution S.R.L. definit ca furnizor de servicii in acest document.Aceasta instintare privind confidentialitatea datelor cu caracter personal este publicata in temeiul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 Aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).Furnizorul de servicii respecta confidentialitatea dumneavoastra si se angajeaza sa va protejeze datele cu caracter personal. Instiintarea de confidentialitate are scopul de a va informa cu privire la modul in care va protejam datele cu caracter personal atunci cand ne vizitati website-ul si de a va informa despre drepturile dvs. de confidentialitate, dar si despre modul in care legea aplicabila va protejeaza. Aceasta instiintare privind confidentialitatea este furnizata intr-un limbaj usor de inteles, astfel incat sa va usureze navigarea in urmatoarele sectiuni cheie.
1. Informatii privind protectia datelor
2. Datele cu caracter personal pe care le colectam
3. Modalitati de colectare a datelor cu caracter personal
4. Utilizarea datelor cu caracter personal
5. Comunicarea datelor cu caracter personal
6. Securizarea si stocarea datelor cu caracter personal
7. Drepturi pe care le aveti si modalitate de exercitare
Aceasta instiintare de confidentialitate are scopul de a va oferi informatii despre cum furnizorul de serviciicolecteaza si proceseaza datele dumneavoastra cu caracter personal prin utilizarea acestui website, inclusiv orice date pe care le furnizati atunci cand accesati acest website (va abonati la newsletter-ul nostru, achizitionati un produs sau un serviciu sau participati la un concurs).Acest website nu se adreseaza copiilor si nu colectam cu buna stiinta date referioare la copii. Este important sa cititi aceasta instiintare de confidentialitate impreuna cu orice alta informare cu privire la confidentialitate sau o notificare de prelucrare pe care o putem furniza in anumite situatii cand colectam sau procesam date cu caracter personal despre dumneavoastra, astfel incat sa fiti pe deplin costienti de modul in care folosim datele dumneavoastra. Aceasa instiintare de confidentialitate completeaza celelalte anunturi si nu intentioneaza sa le suprascrie. Furnizorul de servicii este inspectorul si este responsabil de datele cu caracter personal.Aveti dreptul de a face o plangere/sesizare oricand la ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucarii Datelor cu Caracter Personal) autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal din Romania. Am aprecia sansa de a ne ocupa de sesizarea dumnevoastra inainte de a apela ANSPDCP, deci va rugam sa ne contactati in prima instanta.Modificarea instiintarii privind protectia datelor si datoria dvs. de a ne informa de eventualele schimbari.Este important ca datele dumneavoastra cu caracter personal, pe care le detinem, sa fie corecte si actuale. Va rugam sa ne aduceti la cunostinta daca datele dumneavoastra cu caracter personal se modifica pe toata durata colaborarii dumneavoastra cu compania noastra.
Link-uri catre terti
Acest website poate contine link-uri catre terti, plugin-uri si aplicatii in diverse limbaje de programare. Accesarea acestor link-uri externe, activarea anumitor optiuni dar si implementarea unor aplicatii sau plugin-uri, va permite tertilor sa colecteze sau sa stocheze datele dumneavoastra cu caracter personal. Nu controlam aceste webiste-uri terte si nu suntem responsabili pentru notificarile/declaratille sau politica lor de confidentialitate. Dupa ce parastiti website-ul nostru, va sugeram sa cititi politica de confidentialitatea a fiecarui wesbite pe care il vizitati.
Prin datele sau informatiile cu caracter personale facem referire la informatiile cu ajutorul carora se pote identifica o persoana. Nu sunt incluse datele in care identitatea a fost stearsa (date anonime).
Este posibil sa colectam, sa folosim, sa stocam si sa transferam diferite tipuri de date cu caracter personal despre dvs. Datele sunt grupate dupa cum urmeaza:
- Datele de identitate includ (nume, prenume, nume de utilizator sau un identificator similar, apleativ)
- Datele de contact includ(adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numarul de telefon)
- Date financiare includ(cont bancar)
- Date privind tranzactiile includ (detalii despre modalitatea de plata aleasa, detalii necesare privind achizitionarea produselor/serviciilor furnizare de compania noastra)
- Date tehnice includ (internet protocol – adresa IP, datele de autentificare, tipul si versiunea de browser, fusul orar, sistemul de operare, tipul de platforma si alte tehnologii sau dispozitive folosite pentru a accesa website-ul)
- Datele profilului includ (numele de utilizator si parola, achizitiile si comenzile dumneavoastra, interesele si preferintele dumneavoastra, feedback-uri, rezultatele sondajelor)
- Datele de utilizare includ (informatii despre cum utilizati website-ul, produsele sau serviciile)
- Datele de marketing si comunicari includ (preferintele dumnevoastra in privinta marketing-ului nostru sau al tertilor si preferintele dumneavoastra pentru comunicari). De asemenea, se pot colecta, folosi si stoca date agregate precum date statistice si demografice in orice scop. Datele agregate pot deriva din datele cu caracter personal, dar din punct de vedere legislativ nu sunt considerate date cu caracter personal deoarece acest tip de date nu dezvaluie direct sau indirect identitatea dumneavoastra. Spre exemplu, putem agrega datele de utilizare pentru a calcula procentajul de utilizatori care acceseaza o pagina sau sectiune specifica a website-ului. Cu toate acestea, daca intersectam si corelam Datele Agregate cu datele dumneavoastra cu caracter personal, astfel incat sa fiti identificat direct sau indirect, vom considera si trata datele corelate drept date cu caracter personal ce vor fi folosite in conformitate cu prevederile acestei instiintari de confidentialitate. Nu colectam nicio categorie speciala de date cu caracter personal despre dumneavoastra (aceasta categorie include detalii cu privire la rasa sau etnie, religie sau credinta, orientare sexuala, optiuni politice si alte informatii sensitive). De asemenea, nu colectam nici o informatie despre condamnarile penale sau infractiuni.
Nefurnizarea datelor cu caracter personal
In situatiile in care este necesara colectarea datelor cu caracter personal prevazute prin lege sau in cadrul prevederilor contractuale cu dumneavoastra si nu reusiti sa furnizati aceste date, atunci cand vi se solicita, este posibil sa nu putem executa serviciile sau livra produsele contractate sau pe care incercam sa le contractam. In aceasta eventualitate, este posibil sa fie necesar sa anulam o comanda, un produs sau un serviciu furnizat de noi, dar va vom notifica daca este cazul la momentul respectiv.
Utilizam diferite metode pentru a colecta date de la si despre dumneavoastra, inclusiv prin:
Internactiuni directe.
Este posibil sa ne furnizati datele dumneavoastra cu caracter personal (Date de Identitate, Date de Contact, Date Financiare) prin completarea unor formulare sau prin corespondenta cu noi prin telefon, posta, email sau alte interactiuni directe. Acest tip de interactiuni includ datele personale pe care le furnizati atunci cand:
Comandati sau achizitionati produse sau servicii oferite de catre compania noastra
Creati un cont pe website-ul comaniei
Va abonati la serviciile sau informarile companiei
Solicitati trimiterea campaniilor de marketing de catre compania noastra
Va inscrieti intr-un concurs, promotie sau sondaj oferite de compania noastra
Ne oferiti feedback
Tehnologii sau interactiuni automatizate.
In masura in care interactionati cu website-ul nostru, este posibil sa colectam in mod automat Datele Tehnice despre dispozitivele folosite, actiuni si modele de navigare. Colectam aceste date cu caracter personal prin folosirea cookie-urilor, sesiunilor pe servere sau alte tehnologii similare. (De asemenea. este posibil sa primim date tehnice despre dvs., daca vizitati alte website-uri care folosesc cookie-urile noastre). Pentru mai multe detalii, va rugam sa verificati Politica de Utilizare a Cookie-urilor.
Partile terte sau sursele disponibile publicului larg.
Este posibil sa primim date cu caracter personal despre dumneavoastra prin intermediul diverselor parti terte (si surse publice) dupa cum sunt enuntate mai jos:
- Date tehnice furnizate de urmatoarele parti terte:
- Furnizorii de servicii/date de analiza (Google Analytics, Google Analytics Ecommerce, StatCounter si alte sisteme de monitorizare)
- Retele si canale de promovare (Google Adwords, Google Remarketing, sisteme de afiliere, Social Media – Facebook, Instagram, Twitter, YouTube si alte retele de socializare folosite)
- Website-urile agregatoare de oferte sau comparatoarele de preturi (Compari.ro, ShopMania.ro, Cauti.ro. Okazii.ro, Price.ro)
- Solutii si servicii de chat online (SmartSupp)
Procesatori de plati online cu cardul (NETOPIA - mobilPay, EuPlatesc, PlatiOnline)
Sisteme de facturare in cloud
Sisteme de emitere automata a AWB-urilor pentru firmele de curierat
Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal doar in limitele legislative permise. In majoritatea cazurilor, vom folosi datele dumneavoastra cu caracter personal in urmatoarele situatii:
In cazul in care trebuie se emitem sau incheiem un contract cu dumneavoastra.
In cazul in care datele cu caracter personal sunt necesare pentru interesele noastre legitime (sau ale partilor terte) iar interesele si drepturile dumneavoastra fundamentale nu depasesc interesele noastre legitime.
In cazul in care trebuie sa respectam obligatiile si prevederile legale.
In general, nu ne bazam pe consimtamant ca baza jurdica pentru a prelucra datele dumnavoastra cu caracter personal decat in legatura cu transmiterea acestor date catre partile terte pentru comunicari directe de email marketing sau prin mesaje text.
Ne puteti contacta oricand, in vederea retragerii acestui acord de comunicare prin marketing prin intermediul formularului de contact de pe site.
Scopurile in care sunt folosite datele cu caracter personal
In tabelul de mai jos regasiti o descriere a tuturor modalitatilor pe care intentionam sa folosim datele dumneavoastra cu caracter personal, dar si care sunt bazele juridice/legislative pe care le utilizam pentru folosirea acestor date. De asemenea, am identificat interesele noastre legitime acolo unde este cazul.
Este de retinut faptul ca putem procesa datele cu caracter personal pentru mai mult de o baza legala, in functie de scopul specific pentru care va folosim datele. Va rugam sa ne contactati in cazul in care sunt necesare mai multe detalii despre anumite baze legale pe care ne bazam in privinta procesarii datelor dumneavoastra cu caracter personal, in cazul in care mai mult de un scop a fost enuntat mai jos:
Scop / Activitate - Pentru a va inregistra drept un client nou.
Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact
Baza legala de prelucrare - Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
Scop / Activitate - Pentru a procesa si livra comanda, incluzand:
Gestionarea platilor, comisioanelor si taxelor
Colectarea si/sau recuperarea sumelor de bani datorate
Tipuri de date - date de identitate, date de contact, date privind tranzactii, date de marketing si comunicari.
Baza legala de prelucrare:
Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a recupera datoriile fata de noi, daca este cazul).
Scop / Activitate - Pentru a gestiona relatia cu compania noastra, inclusiv:
Instiintari privind modificarile aduse termenilor nostri privind politica de confidentialitate.
Cererea unei recenzii sau efectuarea unui studiu de piata.
Tipuri de date - date de identitate, date de contact, date privind tranzactii, date de marketing si comunicari
Baza legala de prelucrare:
Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
Date necesare pentru a ne conforma unei obligatii legale.
Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a ne actualiza baza de date si pentru a observa modul in care clientii nostri utilizeaza produsele/ servciile noastre.
Scop / Activitate - Pentru a va permite sa participati la un concurs cu tragere la sorti, o competitie sau un sondaj
Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Datele profilului, Date de utilizare, Date de marketing si comunicari.
Baza legala de prelucrare:
Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a observa modul in care clientii utilizeaza produsele/ servciile noastre, pentru a dezvolta business-ul nostru).
Scop / Activitate - Pentru a gestiona si proteja afacerea noastra si acest website (inclusiv solutionara eventualelor probleme tehnice, analiza datelor, testare, mentenanta sistemului, suport, raportare si date de gazduire, bunuri si servicii care ar putea fi de interes pentru dvs.)
Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Date tehnice, Date de utilizare, Datele profilului.
Baza legala de prelucrare: Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a desfasura activitatile companiei noastre, pentru a furniza servicii de administrare si servicii IT, securiteatea retelelor, pentru a preveni frauda, in contextul unei restructurari a companiei noastre).
Activitati de marketing
Dorim sa va oferim optiuni privind utilizarea anumitor date cu caracter personal, in special in ceea ce priveste marketingul si publicitatea online. Am creat aceasta notificare de confidentialitate pentru ca dvs. sa puteti lua anumite decizii cu privire la utilizarea datelor dvs. cu caracter personal si prin mecanismele de mai jos.
Anunturi si oferte promotionale
Este posibil sa folosim datele dvs. cu caracter personal (Datele de Identitate, Datele de Contact, Datele Tehnice, Datele de Utilizare, Datele Profilului) pentru a ne forma o opinie asupra a ceea ce credeti ca doriti sa achizitionati sau aveti nevoie sau v-ar putea interesa. Acesta este modul in care putem decide ce produse, servicii sau oferete pot fi relevante pentru dvs.
Veti primi comunicari de marketing din partea noastra daca ati solicitat informatii de la noi, ati achizitionat bunuri sau servicii de la noi sau ne-ati furnizat datele dvs. atunci cand ati participat la un concurs sau v-ati inscris intr-o promotie si in fiecare dintre situatiile mentionate, nu ati renuntat la comunicarile de marketing trimise de compania noastra.
Activitati de marketing furnizate de terti
Va vom solicita consimtamantul expres inainte de a furniza datele dumneavoastra cu caracter personal catre orice tert din exteriorul furnizorului de servicii in scopuri de marketing.
Renuntare
Ne puteti solicita noua sau partilor terte incetarea trimiterii mesajelor de marketing in orice moment prin autentificarea in contul create pe site-ul nostru si verificarea sau debifarea casetelor relevante pentru a va ajusta preferintele privind comunicarilor de de marketing sau selectand link-urile de renuntare prezente in orice mesaj de marketing trimis sau ne puteti contacta direct oricand doriti, prin intermediul formularului de contact.
In cazurile in care renuntati la primirea mesajelor de marketing, aceasta optiune de renuntare nu se aplica si pentru datele cu caracter personal furnizate ca urmare a achizitiei unor bunuri sau servicii, garantii sau alte tranzactii.
Cookieuri
Puteti seta browserul dvs. sa refuze anumite cookie-uri sau toate cookie-urile. De asemenea puteti seta browserul sa va avertizeze atunci cand website-urile seteaza sau acceseza cookie-uri. In cazul in care refuzati sau dezactivati cookie-urile browserului, va instiintam ca anumite sectiuni ale website-ului pot deveni inaccesibile sau nu vor functiona corespunzator.
Pentru mai multe informatii dspre cookie-urile folosite de website-ul nostru, va rugam sa consultati „Politica de utilizare a cookie-urilor”.
Modificarea scopului de colectare
Vom folosi datele dvs. cu caracter personal pentru scopurile pentru care le colectam, cu exceptia cazului in care consideram in mod rezonabil ca trebuie sa le folosim dintr-un alt motiv, iar motivul este compatibil cu scopul initial. Daca doriti sa primiti o explicati cu privire la modul in care prelucrarea noului scop este compatibil cu scopul original, va rugam sa ne contactati.
5. Comunicarea datelor cu caracter personal
Daca va fi necesar sa folosim datele dvs. cu caracter personal pentru un scop independent, va vom anunta si va vom explica bazele legale care ne permit sa facem acest lucru.
Va rugam sa retineti ca putem prelucra datele dvs. cu caracter personal fara acordul sau consimtamantul dvs. in conformitate cu regulile de mai sus, in cazul in care acest lucru este nesar sau permis de lege.
Este posibil sa furnizat datele dvs. cu caracter personal catre partile prezentate mai jos, in scopul stabilit in tabelul de la punctul 4.
Parti terte interne asa cum sunt definite in Termeni si definitii
Parti terte externe asa cum sunt definite in Termeni si definitii
Anumite parti terte asa cum este mentionat la punctul 4
Parti terte cu care putem fuziona sau carora le putem vinde, transfera parti din afacerea noastra sau din activele noastre. In mod alternativ, putem cauta sa fuzionam sau sa achizitionam alte afaceri. In cazul unei schimbari organizationale, noii proprietari pot utiliza datele dvs. cu caracter personal in scopuri specifice si in conformitate cu instructiunile noastre.
Solicitam tuturor partilor terte sa respecte securitatea datelor dvs. cu caracter personal si sa trateze aceste date in conformitate cu legea. Nu permitem tertilor care ne furnizeaza servicii sa utilizeze datele dvs. personal in scop propriu , ci le vom permite sa va proceseze datele cu caracter personal in scopuri mentionate si in conformitate cu instructiunile noastre.
Transferul international de date
Nu transferam datele dvs. cu caracter personal in afara Spatiului Economic European (SEE).
6. Securizarea si stocarea datelor cu caracter personal
Am aplicat masurile adecvate pentru prevenirea pierderii accidentale a datelor cu caracter personal, utilizarea sau accesarea neautorizata, modificarea sau dezvaluirea datelor cu caracter personal. In plus, limitam accesul la datele dvs. tuturor persoanelor din companie, cum ar fi angajatii, agentii si alte parti terte. Ei vor procesa numai datele cu caracter personal conform instructiunilor noastre si vor face obiectul unei obligatii de confidentialitate.
Avem proceduri pentru a face fata oricaror incalcari ale datelor cu caracter personal si va vom informa pe dvs. si orice autoritate de reglementare aplicabila despre o incalcare in cazul in care suntem obligati din punct de vedere legal sa procedam astfel.
Vom pastra datele cu caracter personal atata timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile, inclusiv scopurile satisfacerii oricaror cerinte legale, contabile sau de raportare.
Pentru a determina perioada adecvata de pastrare a datelor cu caracter personal, consideram valoarea, natura si sensibilitatea datelor personale, riscul potential cauzat de utilizarea neautorizata sau divulgarea datelor dvs personale, scopurile pentru care procesam datele cu caracter personal si il putem atinge prin alte mijloace si cerinte legale aplicabile.
Detalii despre perioada de pastrare pentru aspectele diferite ale datelor cu caracter personal (vor fi disponibile in politica noastra de pastrare a datelor pe care o puteti solicita de la noi prin contactare sau prezentarea tabelului de la punctul 4 de mai sus).
In anumite circumstante ne puteti solicita sa stergem datele: vezi [Solicitarea stergerii datelor] de mai jos pentru alte informatii.
In anumite circumstante avem posibilitatea de a anonima date cu caracter personal (astfel incat sa nu mai fie asociate cu dvs) pentru cercetare sau in scopuri statistice, caz in care va putem informa fara nicio notificare suplimentara
7. Drepturi pe care le aveti si modalitate de exercitare
In anumite circumstante aveti dreptul in conformitate cu legile ce privesc protectia cu caracter personal al datelor solicitand acest lucru prin formularul de contact:
Solicitati accesul la datele cu caracter personal.
Solicitati corectia datelor cu caracter personal.
Obiectul de procesare al datelor cu caracter personal.
Solicitati restrictii privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Solicitati transferul datelor cu caracter personal.
Dreptul de a retrage consimtamantul asupra datelor cu caracter personal.
Daca doriti sa exercitati oricare dintre drepturile mentionate mai sus, va rugam sa ne contactati.
Nu va fi necesar sa achitati nici o taxa (sau sa solicitati orice drept). Cu toate acestea este posibil sa percepem o taxa daca solicitarea dvs. nu este clara, repetitiva sau excesiva. Avem posibilitatea de a refuza cererea dvs. in aceasta situatie.
Pentru a onora cererea dumneavoastra este posibil sa va solicitam informatii specifice pentru a ne ajuta sa va identificam si sa ne asiguram ca aveti dreptul de a accesa acele date cu caracter personal (sau de a va exercita oricare dintre celelalte drepturi). Aceasta este o masura de securitate pentru a ne asigura ca datele cu caracter personal nu sunt divulgate unei persoane care nu are dreptul sa le primeasca. De asemenea, va putem contacta pentru a va solicita informatii suplimentare in legatura cu solicitarea dvs.
Incercam sa raspundem tuturor solicitarilor in decurs de o luna. Ocazional, poate dura mai mult daca solicitarea dvs. este complexa sau daca aveti mai multe intrebari. In acest caz, va vom anunta.
Baza legala - Interesul legitim reprezinta interesul afacerii noastre in conducerea si gestionarea acesteia pentru a ne permite sa va oferim un impact potential si a drepturilor dvs. inainte de a va prelucra datele cu caracter personal pentru interesele noastre. Nu folosim datele cu caracter personal pentru activitatile proprii (daca nu avem consimtamantul dvs. sau daca nu este permis prin lege). Puteti obtine informatii suplimentare despre cum evaluam interesele noastre legitime impotriva oricarui impact potential asupra dvs. in ceea ce priveste anumite activitati ce tin de contactarea noastra.
Indeplinirea contractului - reprezinta procesarea datelor cu caracter personal acolo unde este necesar pentru performanta unui contract la care sunteti parte sau pentru a lua masuri asupra cererii dvs inainte de a incheia un astfel de contract.
Indepinirea unei obligatii sau unei reglementari legale - inseamna prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in cazul in care sunt necesare pentru respectarea unei obligatii sau reglementari legale in care suntem supusi.
Partile tere sunt considerate:
- Furnizori de servicii (care actioneaza ca procesatori) din Romania ce furnizeaza IT si servicii de administrare a sistemelor.
- Consilieri profesionisti (care actioneaza ca procesatori sau colectori comuni de date) inclusiv avocati, bancheri, auditori si asiguratori dinRomaniace furnizeaza servicii de consultanta, servicii juridice, servicii bancare, servicii de asigurare, servicii contabile.
Drepturile dumnevoastra sunt urmatoarele:
Solicita accesulla datele dvs. cu caracter personal - Acest drept va permite sa primiti o copie a datelor cu caracter personal pe care le detinem despre dvs. si sa verificati daca procesam aceste date conform normelor legislative.
Solicita corectareadatelor cu caracter personal pe care le detinem despre dvs. - Acest lucru va permite sa ne solicitati corectarea oricaror date incomplete sau inexacte pe care le detine despre dvs., fiind posibil sa fie necesar sa verificam corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizati.
Solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal - Acest lucru va permite sa ne solicitati stergerea datelor cu caracter personal, in cazul in care nu exista motive intemeiate privind continuarea procesarii acestor date. De asemenea, aveti dreptul de a ne solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal in cazurile in care ati exercitat cu succes dreptul dvs. de a va opune prelucrarii datelor cu caracter personal, in situatiile in care am prelucrat informatiile dvs. in mod ilegal sau in cazurile in care suntem obligati sa stergem datele dvs. personale in conformitate cu legistaltia locala. Este posibil sa nu putem sa ne conform solicitarii dvs. de a sterge datele cu caracter personal, din motive juridice .
Obiectia fata de procesarea datelor dvs. cu caracter personal - In cazul in care ne bazam pe un interes legitim (sau cele ale unei parti terte) si exista o situatie particulara ce va determina sa obiectati in ceea ce priveste prelucrearea datelor dvs. cu caracter personal si in masura in care va sunt incalcate drepturile si libertatile fundamentale. De asemenea, aveti dreptul sa obiectati in cazul in va prelucram datele cu caracter personal in scopuri de marketing direct. In unele cazuri, putem demonstra ca avem motive legitime convingatoare pentru a va procesa informatiile care depasesc drepturile si libertatile dvs. fundamentale.
Solicita restrictia privind prelucrara datelor dvs. cu caracter personal - Acest lucru va permite sa ne solicitati suspendarea procesarii datelor dvs. cu caracter personal in urmatoarele scenarii: (a) daca doriti sa stabilim acuratetea datelor; (b) daca utilizarea datelor este ilegala, dar nu doriti sa stergeti aceste date; (c) daca trebuie sa stocati datele, chiar daca nu mai avem nevoie de aceste date, deoarece aveti nevoie pentru a stabili, exercita reclamatii juridice sau (d) ne-ati permis sa folosim datele dvs., dar trebuie sa verificam daca avem motive legale intemeiate pentru a le utiliza.